top of page
Search
  • Writer's picture_lovelybookshelf

Ann Cleeves - "Crni gavrani"

Originalan naziv - "Raven Black"

Prijevod - Marin Popović

Nakladnik - Egmont d.o.o.


 


 

Naizgled mirno i tiho mjesto Shetland, obavijeno je mračnim tajnama. Nestanak djevojčice prije nekoliko godina, čije tijelo nikada nije pronađeno a isto tako i krivac, nikada nije zaboravljeno. Ali dogodio se još jedan zločin, ubijena je 16-godišnja djevojka Catherine Ross. Svi okrivljuju starca Magnusa jer su uvjereni da je baš on kriv za nestanak djevojčice prije toliko godina. Je li to istina? Je li zaista Magnus kriv za sva ta zlodjela ili se iza svega toga krije nešto drugo?


 


 

Čitajući ovu knjigu, uplovila sam u jedan sasvim drugačiji svijet. Sjelo mi je na prvu. Mračna i jeziva atmosfera, posebice hladna, savršeno je predstavljena u ovoj knjizi. Ovo mi je prvo djelo koje sam pročitala od spisateljice Ann Cleeves. I kao sam sam bila u svijetu britanskih krimi serija, savršeno prikazano. Brojni likovi, svaki imaju svoju priču i svoju tajnu. Ubojicu nisam mogla pretpostaviti. Tko je? Je li Magnus? Je li netko sasvim drugi za koga ne bih nikada pretpostavila? Knjiga mi je bila zanimljiva i napeta do posljednjeg poglavlja.


 


 

Magnus mi je bio baš jeziv. Koliko god sam ga na trenutke žalila, toliko i nisam. Odlično mi je kada tijekom čitanja ne mogu odrediti na čemu sam s određenim likom. Inače je to lako, ili volim ili ne. A Magnus je starac s očitim psihičkim problemima obavijen tužnim životom i pogrešnim djelima i odlukama. Od svih likova, njegov lik mi je svakako bio najupečatljiviji.


 



 

Shetland je mjesto koje mi se odmah na prvu svidjelo. Izuzev teških zločina, naravno. Tiho, hladno i malo mjesto. Opisi otoka su sasvim dovoljni da odmah shvatiš kakva je okolina, ljudi i mjesto samo po sebi. Pogotovo mi se svidjelo što se sama radnja odvija usred zime, usred snijega.


 


 

Ovo zasigurno nije posljednja knjiga od Anne Cleeves koju ću pročitati. Sviđa mi se njen stil pisanja, njeni likovi, od glavnih do sporednih. Pažljivo opisani, ne odajući previše toga i baš zbog takvih sitnica, kraj knjige bude posebno dobar.


Od mene preporuku imate, ako želite misterij i odlično odrađenu radnju da vam zadrži pažnju do posljednje stranice, "Crni gavrani" je baš ta knjiga!


Hvala na čitanju!

32 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page