top of page
Search
  • Writer's picture_lovelybookshelf

Ashley Winstead - "U snovima držim nož"

Originalan naziv - "In my dreams I hold a knife"

Prijevod - Tihana Kvočić

Nakladnik - Fokus komunikacije d.o.o.


 



 


Jessica Miller je žena koja ima sve. Zavidnu karijeru, uspješna je u svom poslu. Lijepa i pametna. Sve što je ikada željela. A kada se na desetoj godišnjici diplome opet sretne sa starim prijateljima, to će im i dokazati. Stara sedmorka, najpoznatije društvo elitnog sveučilišta Duquette se opet nalazi nakon toliko vremena. Ali prije deset godina, jedna osoba iz poznate sedmorke je burtalno ubijena. Ubojica nikada nije priveden i ne zna se tko je počinio zločin. I kada Jessica pomisli da je došlo njenih pet minuta, da svima pokaže što je postala, tajna ubojstva polako se kreće otkrivati i nitko nije nevin. Tko je ubio Heather i zašto?


 

"Deset godina živjela sam u laži. Pretvarala sam se da sam dobro, da sam krenula dalje, ali istina je da je prošlost uvijek bila otvorena u meni, poput odškrinutih vrsta, jer prošlot je bila bolna, nezacijeljena rana."

 

Sam naslov knjige mi se svidio i najviše zbog toga sam željela pročitati knjigu. Zatim sam krenula s čitanjem i nisam mogla stati. Na trenutke mi se posebno svidjelo jer je bilo kao da igram igru Cluedo. A svi koji su barem jednom igrali znaju o čemu govorim. A Cluedo obožavam! Tko, gdje, kada i zašto?

Početak knjige idličan (izuzev Jessicine osobne priče i vraćanja u prošlost). Zabavno društvo, svi zgodni, mladi bez ijedne brige. Ali postupno počinju igrice, spletke i tajne. Ali društvo se ne raspada. Savršeno pašu zajedno i nitko izvana ne bi pomislio da je ozbiljnije nego što je. Ubrzo, kada se sazna tko je ubijen, teoriju kreću. Imala sam svoju teoriju od prvog poglavlja, ali ovaj put sam bila u krivu. A kada sam došla do kraja, udarila sam se po glavi i shvatila da su tu bili svi znakovi koji upućuju na tu osobu.


 

"Ovo je bila prava istina, koliko god da je bila bolna: čak i u Sedmorici iz Istočne kuće, među nadovno jednakima, postojala je hijerarhija. Na vrhu, naravno, bio je Mint, a onda Heather i Jack, svima dobro poznati i voljeni. Frankie je bio nešto niže na ljestivici, ali imao je glamur sportaša. Jess je bila točno u sredini. Tu je bio i Coop, koji nije mario za hijerarhiju. A na dnu bila je Caro."

 

Likovi su dobro razrađeni, od nevinašca do, doslovno, ubojice. Jessica, osoba iz čije perspektive čitamo mi je bila strašno iritantna. Razumijem zašto je njen lik takav i zašto je jednostavno morala biti najbolja, prva u svemu i slično. Ali svejedno nisam mogla čitati njene monologe kako joj je teško. Imala je bliske prijatelje, a nije im mogla reći što ju muči? Hmm...


 

"Kada su bili zajedno, kretali su se poput jata ptica, savršeno sinkroniziramo, pružajući korake, složno njišući urkama. Imalo je efekta. Drugi su im se micali s puta dopuštajući im da klize kroz prostor, da se slobodno kreću kroz kampus kao da ga posjeduju."

 

Na trenutke mi je jedna osoba bila dobra, brzo mi se zamjerila pa sam se prebacila na drugu i tako dalje... spisateljica je to dobro napravila. Dala nam je priliku da mi sami postanemo istražitelji i nakon što smo čuli priče od svih njih, mogli smo sami mozgat tko je mogao to napraviti. Volim knjige koje su tako pisane i čak mi nije smetalo skakanje u prošlost jer tako povezujemo kompletnu priču i sve ima smisla.

Vjerujem da je i dobar prijevod tu u pitanju, te da mi je zato tako dobro sjela.


 

"Što god bude, bit ćemo sretne, okej? To ti obećavam. Tako da se možeš prestati brinuti." Primila me za ruku i stisnula je. "Za deset godina bit ćemo na vrhu svijeta. Ti i ja, gledamo s visine sve ostale i smijemo se smijemo."

 

Jako, jako zanimljiv i zabavan triler s dozom romantike koja je začudo pasala u knjizi. Brzo se čita, likovi su zanimljivi i baš me zanimala prošlot od svakoga a jednako tako i okolina. Priroda, godišnja doba, ljudi. Od mene imate preporuke i dobiva čistu peticu!

20 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page