top of page
Search
  • Writer's picture_lovelybookshelf

Beth Duke: "Sve ti se vrati"


Originalan naziv: It All Comes Back to You

Nakladnik: Mozaik knjiga

Prijevod: Aleksandra Barlović


 



 

Ronni i Violet veže posebno prijateljstvo. Iako je velika razlika u godinama te mogu biti unuka i baka, one su prave prijateljice koje neopisivo poštuju jedna drugu. Ronni je njegovateljica u domu za starije i nemoćne, a Violet ondje živi. Tako su se sprijateljile i postale bliske. Violet govori o svojem životu i davnoj prošlosti, o tome kako je uživala u pozornosti koju je dobivala čitav život i traži Ronni da napiše knjigu o njenom životu nakon njezine smrti jer vjeruje da je Ronni veliki talent za pisanje. Samo što ta mlada djevojka nije svjesna što će sve saznati nakon smrti Violet.


 


 

Spomenula sam kako je naslovnica predivna, ona me je prva privukla. Zatim me je privuklo to što se ova knjiga nevjerojatno brzo čita. Inače sporo i polako čitam, nikada ne žurim. Ali s ovom se čak nisam niti trudila, jednostavno su stranice klizile. To mi se je posebno svidjelo.


Ronnie mi je nevjerojatno simpatična i njen lik mi je baš sjeo. Inteligentna, draga, puna ljubavi i topla. U svima vidi dobro makar počinili nešto strašno. Ona će pronaći pozitivnu stranu te osobe. A Violet... Violet malo manje. Ne znam da li je problem u meni, ali strašno me je irititala na mnogim djelovima knjige. Ona jest pametna i snalažljiva, sve što je prolazila u životu bilo je doista tužno i srcedrapajuće. Pratila ju je nesreća za nesrećom. Ne znam, jednostavno mi ona kao lik nije sjela. Možda jer je toliko bila željna pažnje, nije mogla bez muškaraca u životu, ekspresno se zaljubljivala u muškarce... Njena vrlina koja mi se svidjela je ta što je sve učinila za Ronni. Podizala ju je svojim duhom i razgovorima. Vjerovala je u nju i mladoj je djevojci podizala samopouzdanje čak i kada je više nije bilo među živima. Upotpunjavale su se. Upotpunjavale su se time što je Violet Ronni davala snagu, a Ronni je Violet davala pažnju za kojom je žudjela.


 


 

Kraj me je šokirao i koliko god čudno zvučalo, razveselio. Točno mi je trebalo takvo nešto na kraju i podiglo je kompletnu priču!


 


 

Knjiga je tužna, lijepa, zabavna i puna ljubavi. Čitamo o tome kako su prava prijateljstva rijetka i kako ih se treba čuvati, godine nisu bitne, a to vidimo iz primjera ovih žena.

Puno znači kada imaš nekoga tko vjeruje u tebe kao što je Violet vjerovala u Ronni. A to mi je bilo najljepši dio ove knjige. Darovala joj je krila iako je mislila da ih nikada neće dobiti.


Hvala na čitanju!








27 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page