top of page
Search
  • Writer's picture_lovelybookshelf

C.J. Tudor- "Skrovište"


Originalan naziv: "The Hiding Place"

Prijevod: Jelena Pataki

Nakladnik: Znanje


Djevojčica Annie Throne nestaje iz obiteljskog doma i nakon 48 sata izbivanja, ona se vraća. Ali to više nije isto dijete otprije. Ne zna što joj se dogodilo posljednih 48 sati ali njezin brat Joe shvaća da to nešto ozbiljno nije u redu s njegovom malom sestricom Annie. Možda to ni nije Annie? Uz zastrašujuću povijest i priče vezane uz maleno mjesto Arnhill, upoznajemo njegove stanovnike i mračne kutke njihove povijesti.


Nakon pročitanog "Čovjeka od krede" spisateljice C.J. Tudor s veseljem sam čekala njenu novu knjigu. I ovo je još jedna uspješna, malo mračnija knjiga od prethodne. Lako se čita i zanimljiva je.

Odmah na početku shvaćamo da knjiga neće biti laka za čitanje. Julia Norton ubija svojeg sina Bena, a zatim sebe. Dok neki to smatraju tragičnim događajem jer je Julia patila od depresije i pripisali su tome, neki to ne shvaćaju tako olako.

Zatim upoznajemo Joea Thornea. Sarkastičnog i pomalo depresivnog čovjeka, po zanimanju profesora engleskog jezika. Ovisnik o kocki i pokojoj čaši burbona. Nakon 25 godina vraća se u svoj rodni kraj radi posla, ali prvenstveno zbog misteriozne e-poruke. Naime, kada je bio tinejdžer izgubio je sestru i oca. Sestra Annie nestala je, ali nakon 48 sati vratila s par ogrebotina. Iako se sve trebalo vratiti na staro jer mu sestrica vratila, ništa nije bilo isto. Sada nakon 25 godina to se ponavlja. I netko misli da bi Joe mogao to zaustaviti.


"Skrovište" mi je mračnija knjiga s jezivim elementima. Svidio mi se element nadnaravnog i strašne male djece. Inače mi to u filmovima nije nimalo simpatično, ali u knjigama, odlično! Opisi tmurnog mjesta, depresivnih i ogorčenih likova prate priču tijekom cijele knjige. I tu je element iznenađenja. Imala sam svoje teorije, tko bi/što bi. Ali ispalo je da sam u krivu. Epilog je izvrstan i na neki način odgovori na određena pitanja na koje želim odgovor. Ali i dalje mi nije dovoljno i zanima me cjelokupna priča i traži me još! Ali spisateljica je znala što radi i nije to bez razloga napravila makar želim znati nešto više.

*fotka*

Ako vam se svidio "Čovjek od krede" svakako u ruke uzmite i "Skroviše". Nećete pogriješiti.


Hvala na čitanju!

25 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page