top of page
Search
  • Writer's picture_lovelybookshelf

Carley Fortune - "Sva nova ljeta"

Originalan naziv - "Every Summer After"

Nakladnik - Znanje d.o.o.

Prijevod - Silvija Čolić


 

 

Perzefona (Percy) Fraser vraća se u Barry's Bay nakon dvanaest godina. Sve te godine, Percy nije preboljela svoju prvu ljubav- Sama. Njen najbolji prijatelj i romansa kakvu nikada poslije nije doživjela.

Nakon što su šest godina bili nerazdvojni, nakon jedne pogreške i nesporazuma, Percy i Sam prekidaju svaki vezu.

Ali kada Percy zazvoni mobitel i zaprimi tužnu vijest, odlazi u Barry's Bay. To je mjesto njenog djetinjstva, jezero koje nikada nije zaboravila i Sam, njena najbolnija točka.


 

"Imala sam običaj brojiti dane do trenutka kada ću s roditeljima krenuti na ljetovanje u mjesto u kojem je Sam živio. On je sada samo bolna uspomena koju čuvam duboko u sebi."
 

Nisam dosada imala prilike čitati "friends to lovers" knjige. Nisu me pretežito zanimale, ali s ovom pričom izgleda da će se to promjeniti. Zato - nikad ne reci nikad.

"Sva nova ljeta" sam pročitala u jednom danu. Nisam to očekivala, ali poneslo me. I uz to, kada sam knjigu primila u ruke, nisam mogla odvojiti pogled. Čitka, slatka i zanimljiva.


Dok sam počela čitati, isprva me nije privlačilo što se sa svakim poglavljem vraćamo u drugo vremensko razdoblje, ali na kraju mi je ipak odgovaralo.

Sve je bilo lijepo povezano, saznalo se sve što je bilo potrebno znati.


No, hajmo sada o likovima. Bili su mi simpatični. Pogotovo dok sam čitala poglavlja iz prošlosti, iz perspektive njih kao djece. Kada su se tek upoznali. Kako je to dječje prijateljstvo izraslo iskreno, pravo prijateljstvo kakvo bi svi trebali doživjeti bar jednom u životu.

Percy, pomalo nesigurna djevojčica kojoj su bila bitna mišljenja drugih ali koja je uz pomoć prijatelja sve to nadvladala i izrasla u osobu sa samopouzdanjem. I Sam koji je uz Percynu potporu uspjeva u svim ciljevima koje si je zacrtao.

Njihov rast (doslovno i figurativno), od dječje nevinosti do velike strasti koja je, ako se mene pita, jako lijepo dočarana. Time ne mislim na erotske scene već na to kako njih dvoje zajedno otkrivaju ono za što su sposobni, život sam po sebi te ljubav koju drže u sebi i spremni su to dijeliti jedan s drugim.


 

"Volio sam te", rekao je.
"Znam", odvratila sam.
Pogledom je prešao preko mojeg lica. "Slomila si mi srce."
"I to znam."

 

"Sva nova ljeta" u meni pomalo budi sjetu i želju za povratkom u djetinjstvo. Vjerujem da svatko od nas ima neko mjesto kojeg se sjeti čim pomislimo na te bezbrižnije, lijepe dane. Ja se odmah sjetim jednog igrališta s ljuljačkama i vrtuljkom. Automatski mi je ova knjiga još draža.


Neću previše ulaziti u detalje toga što se dogodilo da su Sam i Percy prekinuli. Ali smatram da ništa, koliko god to strašno bilo, ne smije dopustiti da se uništi nešto tako posebno što su oni imali. Ono što je kulminiralo da dođe do tog ne opravdam, ali u jednu ruku razumijem. A ako pročitate knjigu, znati ćete o čemu govorim.


 

"Sve na njemu bilo mi je poznato, njegov osmijeh, kosa, nebesko plave oči. S njim sam se osjećala kao kod kuće i znala sam da mu moram reći ono što sam mu davno prije trebala reći, makar to značilo da ću ga opet izgubiti."

 

Od mene imate preporuku za ovu lijepu, jednostavnu priču koja će u vama možda probuditi nostalgiju.

9 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page