top of page
Search
  • Writer's picture_lovelybookshelf

Chris Whitaker - "Počinjemo na kraju"

Originalan naziv - "We Begin at the End"

Prijevod - Ira Martinović

Nakladnik- Mozaik knjiga

 



 

Prije 30 godina Vincent King je počinio ubojstvo. Nakon svih tih godina izlazi na slobodu. Ali s njegovim vraćanjem kući iz zatvora, počinju se otvarati stare rane i neodgovorena pitanja. Problemi se nagomilavaju za njegovu bivšu djevojku Star Radley te Duchess i Robina, njenu malodobnu djecu. Vraćajući se u prošlost i starim problemima, stvaraju se nove nedaće za stanovnike Cape Havena i šerifa Walka. Prošlost se ponavlja, ali jesu li krivci isti?


 


 

Trebalo mi je dugo da pročitam ovu knjigu. Predugo. Ali kada sam jednom uronila u nju i upoznala njene stanovnika, ostala sam zatečena.

Zatečena ljepotom i dobrotom likova, njihovom hrabrošću i nevinim, malim dušama. Tako čitka i lijepa knjiga od koje nisam imala prevelika očekivanja. Čitala sam kako je prekrasna, kako dira u srce i da vas neće ostaviti ravnodušnim. I sve je to potpuna, ali baš potpuna istina.


Kada bi se mene pitalo, ova knjiga bi bila savršen scenarij za film. Odiše tim holivudskim stilom. Dobra drama s malo trilera. Savršeno. I nevjerojatno kako se to zajedno uklopilo. Upoznaješ malo po malo likove, velike i male. Ali u isto vrijeme, kako čitaš, počinješ spajati kockice i jedva čekaš saznati tko je krivac i koja je prava istina.

Moram priznati da sam odmah u početku shvatila tko je krivac ali ne zašto i kako se to dogodilo. A kada se otkrila istina, odlično mi je sjela. Kako je to spisatelj zamislio i uklopio u priču.


 


 

Ne možeš ostati ravnodušan na to što se događa i što prolaze određeni likovi. Tužne sudbine koje nikako da dođu na svoje i da krene na bolje. A onda kada krene na bolje, sve padne u vodu i vraća se na početak, stvarajući tim likovima određen štit kojeg više nisu spuštali.


Likovi djece su mi posebno dragi. Duchess, jaka za svog brata ne dopuštajući da on pati pa makar žrtvovala sebe i svoje pravo ja, nije odustajala od Robina i pružala sve što mu treba. Zagrljaja, zaštite ili bezazlene igre.

Kada si razmislim koliko slučajeva onog što su oni doživjeli zapravo ima, uplaši me. Toliko nezaštićene djece, prepuštene samima sebi. Tužno, jako tužno.


 


 

Jako mi se svidjela ova knjiga, od mene dobiva čistu peticu. Čitanje je teklo tako glatko i sve je imalo smisla. Svaki lik je prolazio kroz svoje patnje i to je lijepo dočarano. Koliko god "lijepo" to možete biti. Ali shvaćate što želim reći, barem se nadam.

Kraj mi je "bittersweet", a takve završetke obožavam. I isto tako obožavam kada završim s čitanjem knjige, odmah poželim još. Želim znati što se dalje dogodilo, imaju li svi svoj dobro zasluženi mir? Ili tiho pate, mislima se vraćajući u prošlost. Vjerojatno nikada nećemo saznati. I baš mi je zato bittersweet.


Od mene imate ogromnu preporuku i ako volite drame, zaista nećete pogriješiti!


Hvala na čitanju!

21 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page