top of page
Search
  • Writer's picture_lovelybookshelf

Clare Mackintosh- "Nakon Svršetka"

Originalan naziv - "After the End"

Prijevod - Divina Marion

Nakladnik - Mozaik knjiga


 



 

Pip i Max su supružnici koji su imali lijep brak, pun ljubavi i potpore. Ali nakon saznanja zbog kojeg njihovi životi više nikada neće biti isti, sve krene nizbrdo. Njihov brak je na iskušenju kada shvate da svatko ima svoje viđenje onoga što misle da je najbolje za njihovog sina.


Ovo je jedna od onih knjiga kojoj sam pristupila polako. Samoj sebi sam dala više vremena da ju pročitam. Nisam žurila nego s određenom dozom poštovanja, postepeno čitala. Zašto? Zbog same radnje knjige. Već na prvom poglavlju znala sam da će me pošteno potresti i slomiti srce na tisuću komadića. O ovakvim temama nikada nije lako čitati. I mislim da nikada neće biti.



Ne mogu vam reći koliko mi je ovaj roman poseban. Bilo mi ga je jako teško čitati, ali na kraju sam bila jako sretna što sam imala priliku primiti tu knjigu u ruke. I s velikim poštovanjem pročitati. Zašto s poštovanjem? Zbog toga što se roditelji s bolesnom djecom svakog dana bore. Zbog toga što ima toliko djece koja će cijeli život ovisiti o svojim roditeljima. Djeca koja nikada neće hodati, govoriti, smijati se, zaplakati ili se zaljubiti. I isti ti roditelji koji nikada neće imati prilike sve to vidjeti i uživati sa svojom djecom.

Pip i Max su samo jedan od primjera. A mi smo dobili uvid u njihov svijet.

Sviđa mi se način na koji je pisana knjiga. Daje nam uvid u obje priče, nakon svršetka.



S velikim poštovanjem prema ovom romanu i spisateljici, svima od srca preporučam ovu prekrasnu knjigu s mnogo emocija.


Hvala na čitanju!

54 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page