top of page
Search
  • Writer's picture_lovelybookshelf

Darby Kane - "Slatka mala ženica"

Originalan naziv - "Pretty Little Wife"

Prijevod - "Ira Martinović"

Nakladnik - Egmont d.o.o.


 
 

"Sada će početi pitanja. Morat će štošta objasniti. Gurat će svoj nos u njihov brak. Analizirati će svaku njenu rečenicu, svaki djelić njezina života s Aaronom. On je nestao, a ona će se naći pod reflektorima, koji će na sve oko nje baciti tamnu sjenu. On nije gdje bi trebao biti, a ona će platiti za to."

 

Lila Ridgefield i njen suprug Aaron Payne žive u idličnom susjedstvu i dobrostojeći su. Aaron radi kao profesor u srednjoj školi i ponosno pokazuje svoju suprugu Lilu. Ali jedan dan on nestaje i ne može mu se ući u trag. Svi su uznemireni i žele odgovore, ali Lila ne djeluje takvom i najmanje od svih je zabrinuta. Ali uz nestanak Aarona, tijekom nekoliko mjeseci nestajalo je još žena. Jesu li slučajevi povezani? Ima li Lila veze s nestankom njenog supruga i da li mu je nešto napravila?


 

"Sjedeći i gurkajući hranu po tanjuru, Lila se pitala kako joj se život pretvorio u ovo. Kako su se njezine želje i potrebe smanjivale, kako su postajale sve beznačajnije, sve manje važne, sve dok njihov brak nije postao sjenka onoga o čemu je sanjala."

 

Mogu reći da ovu knjigu nisam mogla ispustiti iz ruku. Kada sam krenula čitati, doslovno sam u jednom danu pročitala skoro kompletnu knjigu. Likovi su vrlo interestantni, svaki kao da krije svoje tajne, a ja sam željela saznati koje i što se zapravo dogodilo što prije.



Sviđa mi se to što kompletni uvid u priču imamo od strane Lile, supruge nestalog. Njeno stajalište o Aaronu i njeni osjećaji prema njemu. Ona mi je fantastična i mogu reći među dražim ženskim likovima u zadnje vrijeme. Hladna, pomalo distancirana i jednostavno kao da ne prihvaća emocije. Ali u isto vrijeme inteligentna, snalažljiva i hrabra. Imala je svoj cilj i u potpunosti shvaćam njene postupke.


 
"Led ledeni. Kad bi Ginny morala opisati Lilu, naprije bi je opisala kao hladnu osobu. No sigurno je tu bilo još nečega. Ispod te hladne površine sigurno je ključala. Nije se meškoljila, nije paničarila. Djelovala je kao da u njoj nema ni tračka osjećaja, no Ginny nisu promaknuli ostali detalji. Inteligenija u Lilinom pogledu. Bol koja bi na tren preletjela njenim licem prije nego što bi progovorila. Pogled koji bi joj uzvratila kad bi se Ginny dulje zagledala u nju."
 

Jednako tako mi se sviđa Ginny, istražiteljica koja je radila na slučaju nestanka Aarona i ostalih djevojaka. Drago mi je da je glavni fokus na ženama i njihovim postupcima.



"Ginny se nije obazirala ni na staklene zidove ureda, ni publiku koja ih je promatrala i u uredu i oko njih. Gledala je samo Lilu. Jednako nezainteresirana sugovornica kao i dosad, Lila se nije trudila ostaviti dobar dojam ni na koga. Nije bila pristupačna ni otvorena, što je zaintrigiralo Ginny."

 

Na trenutke me podsjetilo na seriju/dokumentarac "Unsolved Mysteries" i u knjigu je lijepo ubačen podcast koji govori o nestalim ljudima s područja na kojem žive.


Kompletna atmosfera, ta "idila" koja pokazuje da nikada ništa nije divno i krasno kakvima se čini, te da su žene ali i muškarci sposobni učiniti raznorazne grozote.


Iznenadila sam se kako me knjiga uvukla i u potpunosti osvojila. Autorica je savršeno prenijela priču i sa svakim poglavljem sam bila sve više znatiželjna.


 

"Bila je zatečena njezinom ravnodušnošću, nespremnošću na pretvaranje da je iole zanima suprugova sudbina, iako je time samo privukla pažnju na sebe."

 

Mogu reći da me je kraj knjige iznenadio. Pretpostavila sam jedan dio dok drugi nikako nisam. I savršeno mi je odgovaralo, svidjelo mi se kako je sve završilo te kako je priča zaokružena.


Od mene imate najveću preporuku, ovo mi je jedna od dražih pročitanih trilera ove godine i još dugo ću pričati o knjizi!

9 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page