top of page
Search
  • Writer's picture_lovelybookshelf

Emily Henry - "Jezero od riječi"

Emily Henry - "Jezero od riječi"

Originalan naziv - "Beach Read"

Nakladnik - Mozaik knjiga

Prijevod - Aleksandra Barlović


 



 

January i Gus su poznati pisci, svaki za svoj žanr. January je nepopravljiva romantičarka, dok Gus piše o ozbiljnim temama i tužnim krajevima. January je ostala bez nadahnuća za sljedeću knjigu, bori se s osobnim problemima. Seli se u kuću na jezeru koju joj je ostavio njen pokojni otac, uz pokoju tajnu s kojom se Januray teško može pomiriti. Saznaje da joj je prvi susjed Gus, bivši suparnik kada je pisanje u pitanju. Ali nakon njihovog neobičnog dogovora, January shvaća da je Gus više od tužnih priča i polako joj se uvlači pod kožu.


 

Volim, jako volim kada me knjige pozitivno iznenade. Čitala sam mnoge recenzije naših book blogera, ali i stranih, još prije nego što je Mozaik objavio da će prevesti ovu knjigu. Planirala sam ju pročitati i baš mi je nenadano došla u ruke, prije nego što sam očekivala.



 

"I u tom sam trenutku shvatila: kad je svijet mračan i zastrašujuć, ljubav te može odvesti na ples, smije može donekle ublažiti bol, ljepota može probušiti strah."

 

Začudo, u knjizi nije bilo lika koji me je živcirao. Svi su bili pozitivni, zabavni i smiješni. Smisao za humor im je odličan. Inteligentan i u mom rangu. Na trenutke sam se čak i naglas nasmijala, pogotovo kada su povraćanja bila u pitanju. Ali su mi podbadanja između January i Gusa posebno simpatična. Kemija između njih dvoje od samog početka knjige je intenzivna i puna iskrica.


 

"Gusov se osmijeh raširio, a moj se želudac čak i tada izdajnički prevrnuo. Pomislila sam kako do tada nisam vidjela da se tako smiješi i u tom je osmijehu bilo nešto opojno."

 

Ne moram puno govoriti u vezi Gusa, samo ću prokomentirati da je opet visoko podignuta ljestvica kada su fiktivni likovi muškaraca u pitanju. Pametan, dobar i sarkastičan. Gdje ćeš bolje?

A January osim što ima prekrasno ime je lijepo razvijen lik. Iako je prolazila kroz tužne obiteljske drame, donekle se dobro nosila sa svima. Okej, izuzev opijana. Ali eto, i to se nekada mora proći. Šalu na stranu, spisateljica je lijepo odradila njen lik kada je u pitanju odrastanje preko noći. A pod tim mislim to što je bila uvjerena da je njeno djetinjstvo bilo lažno i nije znala što da misli o svemu, ipak se uspjela izvući i nekako sve to pretvoriti u dobro i pozitivno.


 

Ljubavna priča mi je odlična. Podsjetila me na onu iz "Čiste Divljine", a svi znaju koliko volim tu knjigu, mogu reći da "Jezero riječi nije daleko". Jako mi se svidjela ljubavna priča (jako, jako volim dobre ljubavne parove u knjigama), opisi jezera i kuće na jezeru i isto tako likovi.


"Koliko god da sam nas smatrala različitim, pomalo sam se osjećala kao da smo Gus i ja dva izvanzemaljca koji su na Zemlji nabasali jedno na drugo da bi otkrili kako dijelimo materinski jezik."
 

Nemam zamjerke na knjigu. Lijep prijevod, brzo čitanje i klasična ljubavna priča sa sretnim završetkom kakve svi ljubitelji ljubavnih knjiga vole. Ja sam među njima.


Od mene imate preporuku jer je zaista savršena "beach read" knjiga. Na plaži ili balkonu uz ledeno piće, savršeno!


Hvala na čitanju!

32 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page