top of page
Search
  • Writer's picture_lovelybookshelf

Erica Katz - "Muška igra"

Erica Katz: "Muška igra"

Prijevod: Helena Puljiz

Originalan naslov: "The boys' club"

Izdavač: Fokus komunikacije


 




 

Alex Vogel je ambiciozna i nadasve inteligentna mlada žena koja počinje raditi kao pripavnica u moćnoj tvrtki Klasko & Fitch. S velikom željom da se dokaže, ne shvaćajući u što se upušta za Alex počinje novo razdoblje. Razdoblje moći, šovinizma, alkohola i droge te u isto vrijeme shvaćanja. Tko je ona i za što je sve sposobna? Njena želja i pamet joj neće dopustiti da ju to zaustavi u njenom naumu.


 

Knjiga je toliko bolja nego što sam očekivala! Radnja me je privukla odmah, pogotovo jer nisam čitala knjige na tu temu. Moj glasić u glavi je i ovaj put imao pravo kada mi je rekao da ju primim u ruke i čitam.


 


 

Jako, jako zanimljiva s još zanimljivijim likovima. Alex mi je na prvu sjela i cijela njena priča mi je super. Na trenutke me je živcirala i nisam se slagala s njenim ispadima i komentarima ali je zato s drugim stvarima koja je napravila (ili rekla) zasjenila ono loše. Bilo mi je žao što joj se tijekom knjige događalo jer je bila naivna i vjerovala krivim ljudima. Makar, tko može znati tko je u tom svijetu iskren, neiskvaren i pravi prijatelj ili kolega? Svatko je igrao svoju vlastitu igru, a ja sam se do zadnjeg nadala da sam ipak u krivu u vezi nekih likova. Super napisano, bez kompliciranja ili dodavanja previše pravnih razgovora, lijepo objašnjeno nama "laicima".


 


 

Ja se najiskrenije nadam da neke stvari o kojima čitamo u knjizi ipak nisu istina. A ako jesu, da nisu toliko grozne i stravične. Od droge, konstantnog opijanja i tulumarenja s kolegama i suradnicima. Znam da je knjiga i da plod mašte spisateljice, ali tko zna što se događa u velikim tvrtkama koje su toliko moćne da mogu malog čovjeka uništiti preko noći. A sada ono oko čega sam se zgražala. Silovanja, omalovažavanje žena, zaposlenica te tvrtke, tajni ugovori i zapošljavanje žena zatim čuđenje "s vama radi žena?" i takve slične izjave. Žalosno je to što toliko takvih situacija ima u poslovnom svijetu, a tako se slabo o tome govori. Drago mi je da je autorica napisala knjigu na tu temu. A pogotovo mi je drago kako se kompletna priča rasplela. Dobro, s gorkim okusom u ustima.


 


 

Malo tko da me u knjizi nije raživcirao tijekom čitanja i to mislim u najboljem mogućem smislu jer nema mi dražeg od knjige koja mi to omogući. Znači da je jako dobro napisana. Ako mislite da ovo nije knjiga kakvu inače čitate, probajte! Vjerujem da ćete se pozitivno iznenaditi! Svakako preporučujem!


Hvala na čitanju!





40 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page