top of page
Search
  • Writer's picture_lovelybookshelf

Fredrik Backman- "Čovjek zvan Ove"


Originalan naziv: "En man som heter Ove"

Prijevod: Maja Vrbanc

Nakladnik: Fokus


 



 

Ove je ogorčeni starac koji voli prigovarati svemu, uzimati pravdu u svoje ruke i svima zanovijetati. Prezire sve i svakoga pa čak i životinje koje mu se nađu na putu. U svađama je sa susjedima i malo je reći da ga oni ne vole istom mjerom kao što i on njih ne voli.

Ove ima jasan cilj i nitko ne može stati na put njegovom planu. Ali kada se u susjedstvo doseli mladi bračni par s dvije kćeri svi njegovi planovi polako padaju u vodu, a da on toga zapravo nije toliko svjestan.


 


 


Već neko vrijeme tražim prave riječi kako započeti ovu recenziju. Ja sam tip osobe koja je dosta skeptična oko knjiga koje svi vole i treba mi dugo vremena da ih primim u ruke. Ali svidjela mi se. Tako mi se svidjela da kada sam završila s čitanjem, bila sam u napasti krenuti ispočetka. Knjiga protkana sarkastičnim humorom, meni najdražim. Nebrojeno puta sam se nasmijala iskreno od srca, na sav glas. Toliko puta da su me ukućani upitali "dobro, što može biti tako smiješno?". A moj je odgovor bio Ove. Ove, staro brundalo koje ne voli nikoga i ništa, osim svoje Sonje.

Nisam očekivala da ću u ovoj knjizi pročitati toliko puno o ljubavi. Iskrenoj, pravoj i toliko bitnoj kakvu svi zaslužuju. Čitajući njihove životne avanture, suze su mi automatski klizile. Bile od smijeha ili tuge. Knjiga me neopisivo dirnula. U glavi sam točno mogla zamisliti svakog lika iz knjige. Od Ovea do ljudi u bijelim košuljama. Čak i mačku.


Jako sam sretna što sam ju napokon odlučila nabaviti i pročitati u tako kratkom razdoblju jer dok sam ju primila u ruke, nisam ju mogla ispustiti. Ove, to staro gunđalo, priraslo mi je tako jako srcu i ostati će uvijek tamo. A svima koji ju još nisu pročitali preporučam da to što prije učine jer neće požaliti.


Hvala na čitanju!

47 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page