top of page
Search
  • Writer's picture_lovelybookshelf

Holly Jackson - "Savršeno ubojstvo: Dnevnik dobre cure"

Originalan naziv- "A Good Girl's Guide to Murder"

Prijevod - Romana Čačija

Nakladnik - Egmont d.o.o.

 
 

Prije pet godina Sal Singh je ubio svoju djevojku Andie Bell. Njeno tijelo nikada nije pronađeno, s nedugo nakon njene smrti Sal se ubio i priznao da je kriv za ubojstvo. Ali njeno tijelo nikada nije pronađeno. Slučaj je zaključen, ona je proglašena mrtvom i Sal je ubojica.

To je bilo dovoljno da cijeli grad bude uvjeren da se to i dogodilo. Ali Pippa to nije vjerovala. Pippa Fitz- Amobi uzima ovaj slučaj kao svoj istraživački projekt ne shvaćajući u što se upušta. Ali u jedno je sigurna: Sal nije kriv. A ona to želi dokazati.


 

Jedno je sigurno: oduševljena sam knjigom i nisam ju mogla prestati čitati. Doslovno sam do kasno u noć čitala, a to inače ne radim.

Napeta i zanimljiva knjiga u kojoj se i vi sami osjećate kao detektivi; ne možete ne sudjelovati i tražiti krivce.

Divila sam se samoj sebi jer sam u jednom trenutku uspjela pokopčati neke stvari. Bila sam ponosna na sebe, ali onda sam shvatila da bih trebala gledati malo manje true crime dokumentaraca.


Pippa (zvana Pip), pametna djevojka koja uskoro završava srednju i Ravi, brat pokojnog Sala koji je okrivljen za ubojstvo, pokušavaju dokučiti istinu.

Lik Pipe mi se svidio, priznajem čak da su mi svi likovi bili simpatični i priznajem da su mi svi likovi bili zanimljivi. Zbog toga mi je bilo još teže skužiti tko bi mogao biti kriv.


ila sam dosta skeptična kad sam počela čitati jer je hype oko knjige bio strašno velik i u posljednje vrijeme mi YA knjige baš i ne sjedaju. Srećom, s ovom mi nije bilo tako. I iako je knjiga za "mlađe generacija", ja se ne bih složila i preporučam svim uzrastima jer tko god voli krimiće, u ovoj će uživati.


Stranice su samo letjele i sa svakim poglavljem bilo je sve zanimljivije, jednako tako i ozbiljnije. Odlično mi je to što je knjiga zaista pisana kao da čitamo dnevnik; sve njene bilješke i razmišljanja. Takve stvari, po meni, uvijek daju poseban šarm knjigama.


 

Knjiga me je izbacila iz čitateljske blokade i otvorila apetit za čitanjem. Jedva čekam pročitati ostale djelove i saznati što se sljedeće dogodilo.

Sam kraj je bio odličan; kako se sve odigralo, tko je kriv i što se zapravo dogodilo. Autorica je odlično zaokružila priču i po meni dala savršen kraj. Lijepo objašnjeno, gorko sladak osjećaj.


Zaista mislim da biste trebali uzeti ovu knjigu u ruke, voljeli ovaj žanr ili ne. Ozbiljna, ali simpaticna detektivska priča koju samo gutate dok čitate. Vjerujte mi, idealna je ako vam čitanje u posljednje vrijeme ne ide ili vam se ne čita nešto preozbiljno!

11 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page