top of page
Search
  • Writer's picture_lovelybookshelf

John Marrs - "Putnici"

John Marrs - "Putnici"

Originalan naziv - The Passengers

Prijevod - Morana Mazor

Nakladnik - Fokus Komunikacije


 



 

Svijetom prevladavaju autonomna vozila, ona bez vozača. Automobili koji upravljaju samim sobom. Neki se osjećaju potpuno sigurno u njima dok su drugi i dalje skeptični i ne vjeruju tom izumu.

Ali nakon neobičnog događaja, ljudi počinju shvaćati koliko mogu biti opasni.

Putnici su oteti. Zaključani u svojim vozilima i prijeti im smrt. Što žele hakeri koji su krivi za taj nemili događaj i hoće li ti ljudi preživjeti?


 

Koja fenomenalna knjiga! Zapravo, riječ fenomenalno ne može dovoljno očarati koliko sam oduševljena pročitanim. Iskreno, ovo je prva knjiga autora J. Marrsa koju sam pročitala i vjerujte mi, što prije moram nabaviti "Onaj Pravi" jer vjerujem da je isto tako dobra.


Nisam očekivala da će me knjiga tako ekspresno uvući u radnju, doslovno od prvog poglavlja kreće sama akcija. A da ne govorim kako sa svakim pročitanim poglavljem jednostavno morate nastaviti dalje jer završi tako da ne vjerujete što ste pročitali i morate krenuti dalje da vidite što će se dogoditi.


Tko živi? Tko umire? Ti odluči.

Radnja je neobična i isprva sam bila skeptična oko te pomalo "futurističke" radnje ali super je odrađeno. Zaista nijedan dio knjige mi nije bio dosadan i željela sam znati što više o likovima i saznati što prije što se zapravo događa.


Autor je nevjerojatno dobro odradio sve likove, šokirao s brutalnošću i ne daje vam vremena da se oporavite od prvotnog šoka i već kreće na drugi. Radnja se munjevito odvija i imate dojam kao da se knjiga sastoji od stotinjak stranica jer se čita brzo i niste ni svjesni kada dođete do posljednjeg poglavlja. I kada sam kod poglavlja, ona su kratka što je meni osobno super.


Daje vam na razmišljanje, ja sam osobno puno puta rekla samoj sebi "što bih napravila?" ili "kome sada da vjerujem?". Mnogo pitanja i nedoumica prolazi kroz glavu i svaka čast autoru na ovakvoj mašti i razvoju knjige.


Sam kraj je zadovoljavajući i bolje ne bih poželjela. Zaista sam s užitkom zatvorila knjigu i s jednim velikim osmijehom na licu.


Od srca preoporučujem!


Hvala na čitanju!

32 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page