top of page
Search
  • Writer's picture_lovelybookshelf

K.A. Tucker- "Čista divljina"

Updated: Feb 23, 2021

Originalan naziv: "The Simple Wild

Prijevod: Nika Perić

Nakladnik: Fokus komunikacije

#BookReview:K.A.Tucke- "TheS


 

Ili drugi naziv "knjiga koju je Ana doslovno progutala u svega par dana". Šala na stranu, ali da. Rekordno pročitana.

Već par mjeseci slušam same pohvale i čitam prekrasne recenzije za ovu tako lijepu knjigu. I naravno, svi su bili u pravu.


Ovo je druga knjiga po redu od spisateljice K.A. Tucker koju sam pročitala. "Dok je tebe" također je knjiga koja me je oduševila i imam same pohvale za nju. A drugačije nisam niti očekivala za "The Simple Wild". K.A. Tucker mi se uvukla pod kožu. Opisima i odnosima. Iskreni, surovi i fantastični. Likovi za koje vam ne treba dugo da ih zavolite.


Ovo je jedna tako dobra priča. Priča puna emocija. Puna obiteljskih i ljubavnih komplikacija za koje se na kraju pronađu rješenja. Naprosto sam oduševljena.

Nisam mislila da će mi ova priča probuditi određene emocije i na kraju krajeva, rasplakati me. I to ne one suzice tu i tamo.


Priča govori o Calli, djevojci iz Kanade koja odlazi posjetiti svog oca kojeg nije vidjela 24 godine. I tu se toliko toga dogodi. Vidimo iskrenu ljubav između oca i kćeri.

Ali osim što napokon upoznaje oca. Tu je taj poseban Jonah. Prvo i osnovno, nikada mi se nije dogodilo da imam crush na lika iz knjiga, ali eto. I to se dogodilo. Priča koja se vrti oko njih dvoje je toliko smiješna, prekrasna i dirljiva.

Zaljubila sam se u njih dvoje kao par. Mogla bih zaista jako puno pisati o "The Simple Wild" i Calli i Jonahu. Ali neću. Želim nešto zadržati i za sebe. A vi koji ste čitali ovu knjigu znate o čemu govorim. Samo ću reći to da je Jonah jedan jako poseban i prekrasan lik.


A na našu sreću i veliko veselje FOKUS sljedeće godine donosi prevednu verziju knjige i jedva čekam. Naravno da će se nabaviti i čitati. A meni ne preostaje ništa drugo već što prije nabaviti drugi dio i pročitati. I saznati koji što se događa u životu tog divnog para.



 




Hvala na čitanju!

343 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page