top of page
Search
  • Writer's picture_lovelybookshelf

L.J. Shen - "Vrabac"

Originalan naziv - "Sparrow"

Prijevod - Dijana Ćurković

Nakladnik - Mozaik knjiga


 



 

Troy Brennan, sin pokojnog mafijaša, čovjek kojeg svatko u Južnom Bostonu zna. Na sam spomen njegovog imena, ljudi se izmiču na cesti, a žene tiho pate. Sparrow Ryanes, nepoznata djevojka oca pijanca, djevojka koja nikada nije bila u kontaktu s Troyem, sada postaje njegova žena. Zašto? To niti ona sama ne zna. Oteo ju je, oženio i skratio njena krila za ostatak život. Što se krije iza svega ovoga? Je li ovo ljubavna priča ili samo posao?



 



 

Ako želite pravo ljetno štivo, knjiga uz koju ćete se opustiti i bez razmišljanja čitati, onda je to to.

Sparrow je mlada djevojka od samo dvadeset i dvije godine u čiji život nenadano i brzo kao munja, uleti Troy Brennan, zloglasni dečko koji je, naravno, lijep ali sve samo ne dobar i romantičan. Ali to ne ostane tako zadugo, ipak pada na neuglednu Sparrow koja je tvrdoglava, hrabra i ne pada na njegov šarm, a još manje od toga, ne boji ga se.


Drago mi je što autorica nije od Sparrowina lika napravila još jednu "zaljubljenu preko ušiju" djevojku koja će učiniti sve za ljubav čovjeka koji to zapravo ne zaslužuje. Čak mi je postala i draga. Troy, on malo manje. Čim samo krenula s čitanjem, nije mi sjeo. Možete zaključiti zašto. Puno toga mi nije pasalo dok su neke stvari zapravo bile i slatke, romantične. Razvoj njegovog karaktera do kraja knjige mi se svidio. Dokaz da ljubav ipak mijenja ljude. Više manje, uvijek na dobro.


 




 

Opet kažem, za sve koji vole romantične, zapravo više erotske knjige, ovo je knjiga za vas! Malo akcije, drame ali isto tako i ljubavi. Sparrow i Troy pričaju svoju nesvakidašnju ljubavnu priču i ako je ovo vaš žanr, mogao bi vam se svidjeti!


Hvala na čitanju!

26 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page