top of page
Search
  • Writer's picture_lovelybookshelf

Mary Beth Keane - "Upitaj još jednom"

Originalan naziv: "Ask again, yes"

Prijevod: Aleksandra Barlović

Nakladnik: Mozaik knjiga


 



 

Knjigu čitamo iz perspektive dvije obitelji koje dijeli tragedija. Majke, očevi i djeca. Živimo s njima te isto tako odrastamo. Posebno Kate i Petera jer ih pratimo od malenih nogu do odrasle dobi. Prva zaljubljivanja i poljupci. Slomljena srca i usamljenost. Roditelji koje prati iskušenje koje je izašlo iz te strašne tragedije. Dok se jedna obitelj bori da opstane i nastavi sa svojim životom najbolje što mogu, druga se naočigled raspada.


Kate i Pete naglo odrastaju, Pete pogotovo. Njegova priča je toliko tužna jer je njegova sudbina zapečačena od onog dana kada je rođen. Najtužnija i najiskrenije poglavlja su upravo njegova. Koliko mi je žalosno bilo čitati iz njegove perspektive toliko sam i uživala. Općenito sam uživala u ovom romanu jer nas knjiga nije tješila i nije bila lagana. Obožavam kada su djela takva!



 



 

Toliko emocija tijekom čitanja. Toliko različitih mišljenja i osjećaja kada sam listala stranice, poglavlje za poglavljom. Knjiga od 400 stranica pročitana u jednom dahu, kao da je samo 50 stranica. Prekrasno pisano i osmišljeno. Likovi su predivni, inteligentni, puni ljubavi i suosjećanja. Ovo djelo nam govori koliko ljudi mogu biti snažni. Toliko iskušenja nas prati, toliko tuge i strašnih tragedija iz kojih svejedno isplivamo. Možda snažniji, možda ne. Ali isplivamo. Borba uma i srca, što će pobijediti? Kako sam već rekla, jako puno emocija. Knjiga koja savršeno igra na tu kartu.


 


 

Ova životna priča je toliko predivna, toliko teška i tužna. Ali u isto vrijeme pokazuje koliku moć mi ljudi posjedujemo kada su naši bližnji u pitanju. Moć opraštanja igra tako ogromnu ulogu. A tek hrabrost... Likovi koji rastu, rastu i rastu... Razvijaju se sa svakim poglavljem te sam se uvlače pod kožu. Pamtiti ću ih još dugo i isto toliko voljeti, svakoga od njih. Ne možeš ih mrziti, ne možeš ih ne voljeti ma što god učinili jer njihov životni put je takav da mi možemo biti sretni što imamo svoje malene, lijepe i jednostavne živote.


 


 

Ja sam naprosto oduševljena, ovo je knjiga koju želim da svi pročitate. Koliko god je teška, ali fantastična. Meni je nesumnjivo postala jedna od dražih.


Hvala na čitanju!

37 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page