top of page
Search
  • Writer's picture_lovelybookshelf

Peter James - "Slijedim te"

Originalan naziv: "I Follow You"

Prijevod: Igor Rendić

Nakladnik: Fokus komunikacije d.o.o.

 

Marcus Valentine je ugledan i cijenjen doktor. Kolege ga poštuju, neki ga se i pribojavaju. Izvana nekima simptičan, a nekima ne. Ali Valentine taji mračne tajne. Njegove opsesije koje graniče s bolesnim izlaze na vidjelo nakon što sretne Georgie, ženu koja ga podsjeća na njegovu ljubav iz djetinjstva. A nakon što shvati kako lako može doći do nje, Valentine će učiniti sve da postane njegovom.


 

Nisam do sada previše doživljavala knjige koje je napisao Peter James. Uvijek su mi nekako bile u prolazu. Pogledala bih sinopsis ali jednostavno nastavila dalje, do sada


Knjiga "Slijedim te" mi se dosta svidjela i iznenadila sam se kako se zapravo brzo čita. Poglavlja nisu duga, a to baš volim. Ne volim inače kada jedno poglavlje ima dvadeset stranica. Ovo je pun pogodak.


"Čuvamo li svi mi neki dio za sebe, daleko od svijeta, daleko čak od i onih, koji su nam najbliži?"

Sviđaju mi se likovi, čak i taj Valentine. Ne on kao sam lik, već kakvim ga je spisatelj stvorio. Od prvog poglavlja mi je bio ljigav i antipatičan. Pretpostavila sam kamo bi stvari mogle voditi, ali me svejedno iznenadilo što se tom negativcu vrti po glavi.

 

Nova razina opsesije koja je bolesno jeziva i razmišljam si postoje li stvarno takvi ljudi kojima je mozak razvijen da razmišlja na taj način kao da je sve to normalno? Realno, naravno da postoji ali pokušavam se tiješiti da ih nema u mojoj blizini.



Neke situacije su mi se odvijale pomalo naivno. Kako je moguće da ne shvaćaš da nešto nije u redu, da ti netko podvaljuje i pokušava ti uništiti život? Pogotovo kada je bilo toliko dokaza? Ali valjda svi funkcioniramo drugačije. Ne možeš uvijek imati povjerenja u sve ljude. Znala sam to i prije, ali ovo mi je sad bio još jedan dokaz da sam u pravu.


 

Jako sam zadovoljna s krajem knjige, ali zamjerka mi je to što se sve prebrzo izdogađalo. Nadala sam se detaljnijim razgovorima,  određenim suočavanjima. Voljela bih da smo malo više o tome čitali.


"To mu je bilo najdraže. Igrati se Boga. Ali nije to bilo sve, zar ne? Ako bi se usudio biti iskren sa sobom, bila je tu intimnost sa ženama, nije li? Bilo mu je dopušteno vidjeti ono što je njemu bio sveti gral ženstvenosti; iskusiti dodir i miris. Miris... moći."

Sve u svemu, baš sam zadovoljna. Sigurna sam da ću pročitati još koju knjigu ovog spisatelja, a ako volite trilere koji se brzo čitaju i želite čitati iz perspektive negativca, knjiga je idealna za vas!


13 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page