top of page
Search
  • Writer's picture_lovelybookshelf

Riley Sager - "Preživjele

Nakladnik: Fokus komunikacije d.o.o.

Originalan naziv: Final girl

Prijevod: Lela Vujanić


 


 

Quincy je posljednja djevojka. Ili ju barem tako zovu. Preživjela je krvavi napad masovnog ubojice dok su njeni prijatelji ubijeni. Nekoliko godina nakon užasnog pokolja, Quincy saznaje da je ubijena još jedna djevojka koja je prošla vrlo slično. Iako se ne poznaju, Lisa, Samantha i Quincy su posljednje djevojke i veže ih jednako strašna prošlost. Ali nakon što je jedna od njih ubijena, Quincy se nevoljko vraća u prošlost i sve iznova proživljava.



Knjiga vas vuče. Toliko se brzo čita, radnja je napeta i jednostavno želite znati što će se sljedeće dogoditi. Odlično mi je to što Sager uspije zeznuti osobu.


"Ono što sam vidjela na vijestima prestrašilo me, zbunilo i uzrujalo. Plač promatrača. Niz nosila s prekrivenim tijelima kako prolaze ispod žute trake postavljene ukriž na ulaznim vratima. Bio je to trenutak u kojem sam shvatila da se loše stvari događaju, da u svijetu postoji zlo."

Razmišljala sam, imala sam svoje teorije, na trenutke mi je bilo naivno pa sam razmišljala "zar je toliko očito?" ali opet je šokirao. Volim ovakve knjige i općenito knjige ovog spisatelja jer se konstantno nešto događa i čak nije bilo onih nepotrebnih i dosadnih poglavlja.


Inače nisam preveliki fan kada u knjizi čitamo o prošlosti i sadašnjosti, ali ovo je baš pogođeno. Čitate sadašnjost, jedva čekate čitati o prošlosti jer želite znati što se dogodilo. A onda jedva čekate sadašnjost da vidite kako je sve to povezano zajedno.



Volim gledati hororce, slashere pogotovo. A ovo je jedna prava, sočna slasher priča. I bome bih gledala ekranizaciju ove knjige.


 

Sama po sebi, radnja je jeziva i odlično opisana. Nema dosadnih likova i dobro su obrađeni. Neki pomalo naivni, neki malo više. Glavna junakinja na trenutke odlična, dok sam ostatak vremena mislila "zaista? Koliko glupa možeš biti? Zašto se daš nagovoriti?". Ali njezina prošlost i kako se s time nosi me posebno zanimala. Željela sam znati odgovore što prije i dobila sam ih. Čak i više nego što sam mislila.

"Samo ono što se dogodilo nama nije bio film bio je stvarni život. Naši životi. Krv nije bila lažna. Noževi su bili od  čelik i oštri poput košmara. A oni koji su umrli, to nipošto nisu zaslužili."

Kraj je zanimljiv i jako sam zadovoljna kako je zaokružena cijela priča. Na trenutke sam pomislila da bi moglo biti tako (jer su mi s vremenom svi bili krivi), ali brzo sam odustala. Ali svejedno to nisam očekivala i bila sam okej, bravo, ima smisla. Sviđa mi se to. Općenito cijeli koncept knjige. Odlično osmišljen roman.


Knjiški klub u kojem sudjelujem je dao odličnu, čvrstu četvorku i u potpunosti se slažem!


Od mene imate preporuke, ako volite dobre trilere, malo krvi i bježanja po šumi (ne vi osobno već likovi u knjigama)!

16 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page