top of page
Search
  • Writer's picture_lovelybookshelf

Simona Ahrnstedt - Još samo malo

Simona Ahrnstedt - Još samo malo

Originalan naziv - Bara Lite Till

Nakladnik - Fokus komunikacije d.o.o.

Prijevod - Tihana Kvočić


 

 

Gradska djevojka Stella vraća se na selo; u svoju kućicu koju je naslijedila odmah nakon majčine smrti. Dečko ju je prevario, ostala je bez posla i isto tako bez novaca.

Nakon mnogo godina dolazi u Laholm s namjerom da proda kuću te nešto zaradi. Ali nije razmišljala o tome da će u njen život, neplanirano, doći Thor i promjeniti Stellino mišljenje o životu na selu.


 

"Stelli Wallin ni nakraj pameti nije bilo da će se naći u ovoj situaciji. Doživjelanje svakakva sranja, naravno da jest, ali ovo? Vjerojatno ni jedna žena ne računa da će joj se to dogoditi. Da će ispasti toliko glupa, toliko blesava, toliko nevjerojatno naivna."

 

Odmah na početku ću biti iskrena. Knjiga me nije u potpunosti osvojila kao prethodni roman ove autorice. "Još samo malo" nam govori o Stelli, djevojci koja je naučena na gradski život i sve ono što pruža. Lijepu odjeću, cipele, auti i zabavan noćni život. Djevojka koja je naučena na raskoš, mora se priviknuti na selo kada ode u Laholm kako bi prodala kuću koju je naslijedila.


Odmah u priču ulazi Thor, njen susjed i ljubavni interes. Ja zaista volim knjige gdje se događa "ljubav na prvi pogled", ali ova me jednostavno nije oduševila kako sam očekivala da bude. Ali to je moja krivica jer sam imala velika očekivanja.


Iako me ova knjiga nije osvojila odmah zbog ljubavne priče, osvojila me s drugim stvarima. Ali vratiti ću se prvu na priču Stelle i Thora.


Po meni je njihova priča bila previše ubrzana. Pročitala sam puno ljubića i nekako mi ovdje nije bila dovoljno razrađena njihova priča, kao da se autorica žurila sve to što prije prepričati i negdje putem izostavila neke sitnice. Nije mi bilo dovoljno razrađeno i kao da je ostalo nedorečeno. Okej, sve se na kraju posložilo i lijepo ispalo, ali kao da je putem zaboravila razraditi ostatak.


O samim likovima dosta saznali, o Stellinom životu u gradu i Thorovom životu prije dolaska Stelle, nešto mi je nedostajalo. Ona neka mala iskrica.


 

"Ima nečega između njih. Stella to osjeća pod kožom, poput nježnog prigušenog vrenja i kovitlanja. Bio je to lijep osjećaj, pomalo poput prebrze vožnje ili bicikliranja niz opasno strmu padinu. Vrtoglavo, uzbudljivo i opasno, ako se ne pazi."

 

Kako sam prethodno spomenula, neke stvari su mi se jako, jako svidjele. Prvenstveno životinje (koza, obožavam koze), zatim opisi prirode  i sela. Jednako tako i ljudi koji su tamo živjeli; oni dobri naravno. Slatka i zabavna priča za sve koji vole ovakve romane.

Žao mi je što je Stellin odnos s ocem ostao doslovno nedorečen. Kako je sve to završilo? Je li Stella saznala od oca sve o svojoj prošlosti i zašto njezina majka i on nisu ostali zajedno? Priča koja me je najviše zanimala i ništa nisam saznala.



Ali, bez obzira na moje opaske, ljubavne priče me uvijek vesele. I isto tako mi je super što Thor nije opisan kao neki mačo muškarac. Veliki plus. Stella je simpatična i smiješna, ali i snalažljiva. Ona vrckasta, on tih i mirniji.


Jedan sladak roman, ali nažalost ovaj put nije petica od mene. Mogu reći čista trojka koja lagano ide prema četvorki. Samo da je malo više dodano u njihov odnos i Stellin odnos s ocem.


Ali nemojte dopustiti da vas moja recenzija omete, vjerujte mi, isplati se čitati. Roman je pun krasnih likova, humora i lijepe obiteljske priče!

9 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page