top of page
Search
  • Writer's picture_lovelybookshelf

Toshikazu Kawaguchi - "Prije nego što se kava ohladi"

Updated: May 6, 2021

Originalan naziv: "Coffee Ga Samenai Uchini"

Prijevod: Branka Grubić

Nakladnik: Egmont d.o.o.


 


 

Funiculi Funicula je kafić u Tokiju. Na prvi pogled običan, maleni kafić. Ali jednom kada saznate priču koju zapravo krije, želite znati više. Možda i doživjeti. Naime, u tom kafiću možete se vratiti u prošlost. Taj proces sam po sebi nije toliko jednostavan, ima nekoliko pravila na koje morate paziti. A jedno pravilo glasi, "popij kavu prije nego što se ohladi".



 

Jednostavna, lijepa i čitka knjiga. Nisam jednom tijekom čitanja pomislila "što bih ja napravila da se nađem u istoj takvoj situaciji? Da se mogu vratiti u prošlost i vidjeti tu jednu osobu s kojom sam prethodno već bila u tom kafiću i možda riješiti neke stvari koje me muče u vezi te osobe. Neizgovorene riječi, svađa i rasprave. A možda ništa od toga nego jednostavno vidjeti tu, meni dragu, osobu jer više nikada se nećemo vidjeti, samo reći "volim te" ili zagrliti ju. Koliko god je jednostavna, toliko je i kompleksna. Knjiga mi je dala nešto više. Teško mi je za objasniti što točno, ali jako mi se svidjela. Nisam znala što me očekuje i nisam puno istraživala o knjizi, ali ono što me je dočekalo bilo je drugačije, posebno i lijepo.


 



 

Svidio mi se sam taj čin vraćanja u prošlost, žene u bijeloj haljini i misterij koji nju prati i koji prati taj kafić. Likovi su dragi i simpatični, a priče zanimljive, tužne isto tako i lijepe.


Mislim da bi se moglo naučiti puno stvari iz ove knjige. Praštati na vrijeme, voljeti svom snagom jer nitko od nas ne zna što nas očekuje sutra. Imati razumijevanja i pozorno slušati osobu koja sjedi preko puta tebe.



 




 

"Prije nego što se kava ohladi" likovima u knjizi daruje nadu i utjehu za bolje sutra. Za, možda, bolju budućnost. Ali isto tako i meni pruža dozu utjehe jer pokazuje da smo svi mi ljudi od krvi i mesa. Svi mi nekada kažemo krivu riječ ili povrijedimo bližnju osobu. Ova knjiga može vraćati ljude u prošlot i tako im pomoći, a nama savjetujemo da praštamo na vrijeme.


Hvala na čitanju!

45 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page