top of page
Search
  • Writer's picture_lovelybookshelf

Elena Armas - "Ljubavna obmana u Španjolskoj"

Originalni naziv - The Spanish Love Deception

Nakladnik - Znanje d.o.o.

Prijevod - Hana Klak Ustolin


 

 

Catalina Martin se našla u problemima. Njena sestra se udaje u biti će joj vjenčana kuma. Ali kako će otići u Španjolsku bez pratnje? Kako da dođe pred svoju obitelj i bivšeg dečka koji će ondje biti sa svojom zaručnicom?

Aaron Blackford, njen radni kolega i zakleti neprijatelj sasvim slučajno dolazi u obzir. Hoće li prihvatiti njegovu ponudu i, ako bude, kako će uspjeti otići kući s tim nepodnošljivim i arogantnim čovjekom?


 

Ova slow burn romansa me je dokrajčila. I sve te ljubavne priče s nerealnim muškarcima zbog kojih imam prevelika očekivanja.

Aaron me osvojio odmah na početku knjige. Iako se takav nije činio, naravno da je obazriv, dobar i smiješan. To kako su se on i Catalina izazivali i maltretirali, nasmijalo me više od nekoliko puta.

Spisateljica je znala što radi s time kada nam nije odmah servirala ljubavnu priču i instantnu romansu. Pa hvala joj na tome, ja sam zaista uživala u iščekivanju.

Morala sam se jako, jako strpiti da oboje odbace svoje oklope. Prekrasni razgovori, citati koje ću još dugo pamtiti i divne riječi koje je Aaron uputio Catalini.


Tijekom cijele knjige sam se smijala ili cmizdrila. Doslovno. Svi smo mi svjesni da su to izmišljenje priče i (doslovno) romantične priče iz knjiga, ali tako je posebno i pažljivo pisano.

Kada kreneš čitati ne možeš stati i nesvjesno završiš pa zatim želiš još. Nisam se htjela oprostiti od ovih likova i njihove kemije, svega što nam Catalina i Aaron pružaju.


U Catalini sam se odmah prepoznala; smotana, brbljava (pogotovo kad je nervozna) i glasna. A Aaron je bio presmiješan koliko je gunđao na svaku sitnicu koju je ona napravila. Stvarno su preslatki i svi koji vole čitati enemies to lovers knjige, Ljuubavna obmana u Španjolskoj je doslovno to.


 


 

Ja sam uživala u svakom poglavlju, jedva čekajući kada će Catalina i Aaron prestati biti toliko tvrdoglavi i predati se očitom. I stvarno se isplatilo.

Dobila sam lijepu ljubavnu priču na kojoj smo zadivni svi mi koji volimo ljubavne knjige.


Mislim da svaka djevojka/žena koja čita romanse, ima svog book boyfrienda. Ili nekoliko njih? E pa kod mene se Aarin popeo jako, jako visoko!


19 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page