top of page
Search
  • Writer's picture_lovelybookshelf

K.A. Tucker - "Zauvijek divlji"

Originalan naziv - "Forever wild"

Prijevod - Iva Tomečić

Nakladnik - Fokus Komunikacije d.o.o.


 


 

Predblagdansko doba za Callu i Jonu je sve samo ne jednostavno. Dolaze im roditelji koji će provesti božićne blagdane s njima. Drame i napetosti neće nedostajat. Ono što je trebalo biti lagodno, obiteljsko druženje malo se zakompliciralo. Pritisci oko vjenčanja, jesu li odredili datum te Jonah i njegov očuh; njihove svađe ne prestaju. Hoće li Calla i Jonah uspjeti smiriti situaciju ili popustiti pod pritiskom?


 

Novelu "Zauvijek divlji" sam ekspresno pročitala. Volim prethodne knjige i veliki sam fan svega što nam je spisateljica dala kada je napisala ovu knjigu.

Sretna sam i sjetna u isto vrijeme. Sretna jer je prekrasno zaokružena cijela priča i moj najdraži ljubavni par je dobio kraj kakav je zaslužio. A sjetna jer se opraštamo od njih.


Kratka, ali slatka priča u kojoj upoznajemo majku i očuha našeg jetija, pripreme za vjenčanje i malo obiteljske drame. Željela sam da ova novela ne bude novela nego jedan ogroman roman, ali eto, sada malo pretjerujem. Naravno da sam bila žalosna kada sam došla do epiloga. Je li bilo suza? Nećete nikada saznati.


 

"Od toga kako kuća izgleda važnije je to što je ona moj dom u koji se svakog dana rado vraćam. Ali još se radije vraćam u naručje ovog muškarca."

 

Ali ipak mi vjerujte kada vam kažem da je to zapravo sasvim dovoljno priče da se pozdravimo s Aljaskom i našim protagonostima. Da saznamo kako će se, otprilike, odvijati dalje njihovi životi. Ostalo je na nama da u svojoj glavi pokušamo zamisliti kako će se sve nastaviti.


 


 

Osobni razvoj Calle od prve knjige do treće je ogroman. Iako je meni osobno oduvijek draga, znam da je mnogima bila pomalo iritantna. Jonah koji po meni nema mana, ovdje je jednako zabavan i šarmantan. Naravno, šalim se. Imao je i on svoje mušice u prethodnim knjigama. Ali jednako kao Calla, sazrio je i sa svakom knjigom sve su više shvaćali što je bitno i koliko ih ljubav može promijeniti kao osobe.


Božić u zraku, snijeg i prekrasna kuća u kojoj žive stvaraju dojam ugodne atmosfere. Vjerojatno ću oko svakog Božića uzimati novelu u ruke.

Zauvijek moj najdraži serijal i par. Jako mi je žao što se moram rastati od njih, ali to je čar čitanja. Zar ne? Vežeš se za likove, ne zaboravljaš njih niti svijet u kojemu žive. Ono u što sam sigurna, knjigama ću se uvijek vraćati i nadam se jednog dana posjetiti Aljasku.


 
"Ne želim slušati što drugi misle da bismo trebali. Ne želim se vjenčati u Torontu niti u Oslu. Želim se vjenčati ovdje i sad. Na Aljaski, gdje sam te upoznao, zaljubio se u tebe i gdje sam se s tobom skrasio."
 

Pročitajte Zauvijek divlji. Pozdravite se s njima kako priliči, uz smijeh i zabavnu priču. I naravno Jonah, moj najdraži jeti koji me nikada ne ostavlja ravnodušnom.


 


12 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page