top of page
Search
  • Writer's picture_lovelybookshelf

Sarah Penner - "Izgubljena Ljekarna"

Sarah Penner - "Izgubljena Ljekarna"

Originalan naziv - The Lost Apothecary

Prijevod - Aleksandra Barlović

Nakladnik - Egmont d.o.o.


 



 


Caroline Parcewell povodom 10. godišnjice braka putuje u London, ali sama. Zbog problema u braku sama otkriva tajne Londona i saznaje misterije koje nije očekivala. Tužna i razočarana, otkriva događaje za koje nitko osim nje nije znao. Događaji stari 200 godina, tajnovita, skrivena ljekarna u mračnom kutku Londona u sebi taji mnogo boli zaboravljenih žena i ljekarnice koja je pomagala tim istim ženama.



 


Uh, otkuda krenuti? Voljela bih reći da sam istinski oduševljena ovom knjigom. Ali, na žalost, nisam. Bila je obećavajuća kada sam pročitala sinopsis. Početak knjige mi je odmah privukao pažnju i bilo je zanimljivo. Caroline koja sa slomljenim srcem odlazi sama na putovanje i odmah kreće priča. Isto tako s Nellom i Elizom. Svidjela mi se je ta priča iz sadašnjeg vremena i davne prošlosti. Lijepo se podudaralo i povezivalo. Dok više nije. Sredina mi je postala razvodnjena i dosadnjikava. Previše monologa, po meni nepotrebnih". I baš kada je postalo zanimljivo i kada mi je čitanje totalno krenulo, poglavlje je završilo i odlazilo se na priču iz budućnosti ili obrnuto. Mislim da je bilo određenih nepotrebnih poglavlja jer tek nakon 200 stranica knjiga mi se je počela sviđati. Napokon je postalo napeto i sve ono što sam čekala počelo se događati... I prebrzo završilo.



 


Ali vratiti ću se na zadnji dio da ne ispadne da je tako loša knjiga. Sviđa mi se kako se priča zaplela i kako je na kraju završila. Sviđaju mi se likovi u knjizi. Žene su zaista zanimljive, inteligentne i neustrašive. Volim povijesnu fikciju i taj dio je bio pun pogodak. Volim čitati o Engleskoj iz tog doba i uživala sam u opisima Londona. Sviđa mi se i to što je bila doza iznenađenja na kraju, kojeg nisam očekivala. A super mi je i to što muškarci nisu imali glavnu riječ, a svi znamo kakav je bio svijet u to vrijeme. Nellina borba za žene i njeno pomaganje njima mi isprva nije bila jasna. Kako se itko može odlučiti za takvo nešto? Ali kako sam više čitala tako je imalo i više smisla. Nemojte me krivo shvatiti, ne podupirem to što je radila ali u knjizi je bilo odlično. Volim neustrašive žene u knjigama, a Nella je bila jedna od njih.



 


Nemojte da vas moja recenzija odbije od knjiga. Ima svoju čar, svakako. Lagano se čita te krije odlične likove. Svijet je jedno tajnovito mjesto. Uvijek je bilo i uvijek će biti. A ova knjiga nam to i potvrđuje.


Hvala na čitanju!

28 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page